UWV Hoofdkantoor, tevens misdaden tegen de Mens, zie ingezonden stukken, zie tevens de ravage op deze Blog,s door UWV tegen Rietveld & zijn gezin !

 

ruud-rietveld-1 foto-anton assum-zaak-5 assum-zaak-8 assum-zaak-10 assum-zaak-11assum-zaak-9 assum-zaak-6 ambassade

rechter Schotman uit Alkmaar, mag de wens uitspreken dat het zelfde u overkomt, kan mij herinneren dat u aangaf foto,s interesseren mij niet, nu Rietveld en vele andere slachtoffers van UWV wel !

ottovolgenant 

O. Volgenant , advocaat werkzaam bij Kennedy v.d. Laan Advocaten, uitsluiten werkzaam voor UWV individu, en wat voor een soort, L. Howell je staat ook al weer door een ander slachtoffer vermeld op de door Rietveld overgenomen link !

rechters 

Explesiet voor ene rechter H.A. Schotman uit Alkmaar, lees en huiver beste man, en zorg dat je iets doet met de juiste informatie i.p.v. de leugenachtige rotzooi van UWV advocaat O. Volgenant !

Rietveld

UWV Hoofdkantoor

T. 020-6875151
F. –

La Guardiaweg 68, 1043DK, Amsterdam, Noord-Holland, NL
 
 
Meer informatie

Meer informatie

Categorieën:

verzekering, sociale

Openingstijden:

Weet jij de openingstijden van UWV Hoofdkantoor? Voeg de informatie toe!

 
 
Sorteren op:
Recent geschreven
Waardering
Nuttigheid
Grappigheid
Geloofwaardigheid
 
  • 1 UWV Hoofdkantoor
    rudolf  2
    11 april 2013

     

    UWV Hoofdkantoor

    UWV wordt per dag een … business door rudolf 2

    <WBR\>Als eerste, geen enkele reden om een Nickname te gebruiken, een meter UWV bagger in Ordners, zowel ruim 3 mobiel telephone met foto,s betreffende resultaat van misdrijven deze inhoudelijk te denken geven aan de jaren 1940 – 1945, op verzoek stuur ik deze met genoegen, of bekijk de WordPress Blog staande onder de naam Rudolf Rietveld of Ruud Rietveld te vinden op Google ! Dan heer A. Heinen, laat ik u een ding zeggen, met de belastingdienst kun je zaken regelen, zowel met de aldaar werkzaam zijnde mensen het probleem op lossen, het gespuis wat bij UWV werkzaam is of de gehele dag in de stoel hangt zijn er alleen op uit om Mensen kapot te maken, en hier mede hen eigen ( klote baan ) in stand te houden, geld weg roven bij mensen, of laten weg roven tot de dood erop volgt ! Rietveld : dit betreft het Blog : https://overheidcorruptierietveld.wordpress.comRealiteit beleving van nog een slachtoffer !Valsheid in Geschrifte, Lekken van vertrouwelijke medisch dossiergegevens met alle ellende van dien, spook uitspraak rechtbank, zoekgeraken van dossier WAO aanvraag, zoekgeraken dossier WAZ aanvraag en inmiddels al 13 jaar zonder rechtmatige uitkering WAO….. Het UWV kantoor te Amsterdam is 1 groot corrupt ash of evil waar men persoonlijke belangen laatr prevaleren boven die van hen die in dossieres zijn onder gebracht.. Zo diep is het daar thans afgezonken. Alle bewijzen zonder meer te overleggen
     
  • 1 UWV Hoofdkantoor
    petertje
    11 april 2013

     

    UWV Hoofdkantoor

    /Bureaucratische wanor… business door petertje

    <WBR\>Valsheid in Geschrifte, Lekken van vertrouwelijke medisch dossiergegevens met alle ellende van dien, spook uitspraak rechtbank, zoekgeraken van dossier WAO aanvraag, zoekgeraken dossier WAZ aanvraag en inmiddels al 13 jaar zonder rechtmatige uitkering WAO….. Het UWV kantoor te Amsterdam is 1 groot corrupt ash of evil waar men persoonlijke belangen laatr prevaleren boven die van hen die in dossieres zijn onder gebracht.. Zo diep is het daar thans afgezonken. Alle bewijzen zonder meer te overleggen….
     
  • 5 UWV Hoofdkantoor
    s.ramsemoedj
    08 januari 2013

     

    UWV Hoofdkantoor

    uwv uitkering business door s.ramsemoedj

    <WBR\>Geachte mw.howell
    Op 27-12-2012 heb ik u gebeld voor dhr shahatoe bsnnr:085429168 zou 2-01-2013 een spoed overboeking doen zou dezelfde dag op de rekening staan tot op heden nog niks na een paar telefoontjes ook nog niks meneer zijn geduld raakt op wat is de probleem want kan hem geen uitleg geven gr.bea
     
  • 5 UWV Hoofdkantoor
    Rietveld
    19 oktober 2010

     

    UWV Hoofdkantoor

    Misdaden van UWV werkn… business door Rietveld

    <WBR\>Raad van Bestuur UWV
    Postbus 58285
    1040 HG Amsterdam
    t.a.v dr. J.M. Linthorst ( Voorzitter in handen )Inzake : Werkwijze UWV personeel leid tot bijna 3 dode mensen en
    enorme schade op div punten,
    ( Lichamelijk – Geestelijk – financieel )( schade of weer schulden door UWV Hr Linthorst !!!! )Geachte Heer Linthorst,Bij deze doe ik u via deze brief toekomen een kort verslag betreffende waar werkwijze
    UWV personeel zowel de regels van het UWV toe hebben geleid zoals onvoorstelbare schade hier onder beperkt weergegeven, en hoop zonder emotie.

    Van Sept 2007 tot dec 2007 nul euro WAO uitbetaald aan ondergetekende Rudolf Rietveld
    woonachtig op Bali met zijn dochter Madelon 14 jaar, wat inhield dat wij per dec 2007
    moesten terug keren naar Nederland, en wij alles verloren wat wij daar hadden opgebouwd
    zowel de geliefde Internationale school te Jimbaran op Bali voor Madelon.

    Na terug gekeerd te zijn voor mijn 2e vrouw op Bali 2008 werd wederom mijn uitkering van juni tot okt 2008 geschorst onrechtmatig ( er was wel degelijk een adres bekend want ontving notabene de post door het UWV verstuurd,dit leiden tot het tweede drama ondergetekende kon zijn medicatie voor Parkinson niet meer betalen etc. en kreeg div
    complicatie waaronder zware Trombose, in sept werd ik midden in de nacht opgenomen om direct een behandeling zowel operatie te ondergaan die mijn leven redden !!!!!!

    Februari 2009 werd wederom mijn WAO voor 100% ingehouden en verloren wij hier door ons
    tweede huis door ons opgebouwd op Bali etc. en liepen zware averij op . April 2009 werd mijn 9 maanden in verwachting zijnde vrouw opgenomen in Hospital met zware problemen rond de geboorte van onze zoon, dit kon door dat mijn dochter in Nederland
    het te betalen bedrag voor het ziekenhuis heeft overgemaakt naar haar vader op Bali direct op 10 April werd een leven reddende operatie uitgevoerd voor zowel onze nog niet geboren zoon zowel zijn moeder, had mijn dochter de operatie niet betaald of kunnen
    betalen waren beide overleden !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mei 2009, nog steeds nul euro wat leiden tot niet meer kunnen verlengen van mijn Visum en
    werd opgesloten in cel bij Immigratie te Denpasar op Bali, dit duurde tot 18 januari 2010 en
    moest toen wegens 9 maanden ( overstay – geen Visum ) ook nog eens het land voor 1 jaar
    verlaten, dit hield in dat ik mijn zoon na vrijwel 8 maanden alleen achter de tralies gezien te
    hebben zowel zijn zorgzame moeder ik beide door werkwijze UWV nu geheel niet meer
    zie tot, ik weet het niet ?????

    Zorgzamen moeder en vrouw gold ook zeker voor mij daar zij mij met onze zoon ruim
    100 maal heeft bezocht zowel elke keer zo goed als het ging eten voor mij bracht daar
    ik twee maal per dag om elf uur in de ochtend en om zeven uur in de avond honden- voer kreeg voor geschoteld, tevens maanden geen medicatie voor Parkinson
    ( Requip – Sinemet 125 regulerend – dormonoct ) dan wel de verkeerde medictie na 5 maanden dus nog niets .

    Nu na terug keer in Nederland op 19 januari 2010 direct div keren contact opgenomen met het UWV zowel mijn advocaat Mr. van Gaalen voor een voorschot zowel betaling minimaal de door de rechter uitgesproken beslagvrije voet ( dit veroorzaakt door
    misdaden van Deurwaarders etc. dan wel ), tot heden 13 februari nul euro geen voorschot , geen beslagvrije voet uitbetaald.

    Hr Linthorst wat tot heden inhoud geen bezoek aan mijn Neuroloog in het Vu, de huisarts alles heeft gedaan dat ik in ieder geval een verwijzing naar het Vu verkregen heb zowel de recepten, maar de medicatie niet kan ophalen wegens nul euro, dit zelfde geld voor
    Unive, nog steeds geen verzekering ,zowel nog steeds geen inschrijving bij het GBA
    gemeente Castricum daar je met geen inkomsten ook niet wordt ingeschreven, zowel geen huisvesting, en wederom mijn dochter een betaling heeft overgemaakt voor eten en de kamer die mijn zoon en zijn moeder bewonen, daar zij ons laatste zowel derde ( kleine ) huis zijn kwijt geraakt door werkwijze – regels UWV .

    Tot slot, hr Linthorst moet mijn zoon zowel zijn lieve moeder als ondergetekende nu echt dood of gaat het UWV zorg dragen dat herstel plaats vind van de enorme
    veroorzaakte lichamelijke zowel geestelijke als Financiele schade.

    Ik hoop hr Linthorst
    dat u op kijkt van deze brief, dat zou in ieder geval duidelijk maken dat u van de misdadige werkwijze hier boven vermeld zowel heeft veroorzaakt niets af weet,
    dat zou mij verheugen, en hoop dat u direct laat corrigeren !!!!!!!

    Dit zou nooit meer zou mogen gebeuren hr Linthorst en wel met geen enkele nederlandse
    burger.

    Hoogachtend

    Rudolf Rietveld
    burgerservice nr 09743
    tel 06-49618734
    mail : ruudrietveldvertelt@hotmail.com

     
  • 4 UWV Hoofdkantoor
    Rietveld
    19 oktober 2010

     

    UWV Hoofdkantoor

    Misdaden van het UWV t… business door Rietveld

    <WBR\>Raad van Bestuur UWV
    Postbus 58285
    1040 HG Amsterdam
    t.a.v dr. J.M. Linthorst ( Voorzitter in handen )Copi Mr. M. van Gaalen ( coumans & van Gaalen advocaten )
    AmsterdamInzake : Werkwijze UWV personeel leid tot bijna 3 dode mensen en
    enorme schade op div punten, ( Lichamelijk – Geestelijk – financieel )Strafaangiften tegen UWV – J.Linthorst en overig spul !!!Geachte Mr. Bolhaar
    ( Hoofdofficier Justitie Amsterdam ) Mr . Nooy ( vervangend Hoofdofficier Den Haag )

    Bij deze vraag ik u maar in de volle openheid van het Nederlandse Volk, met wat voor reden zet u de Strafaangiften tegen UWV – Personeel niet op de rol , mijn advocaat heeft aangegeven dat het Openbaar Ministerie nooit en te nimmer tegen een tak van de zelfde Overheid een aangiften in
    behandeling neemt, wilt u mij dit schriftelijk bevestigen, zowel een copie hiervan naar het Europese Hof te Strassbourg !

    Aan Arrondisementparket Den Haag
    Prins Clauslaan nr 60
    Postbus 20302
    2500 EH
    Den Haag
    t.a.v. Mr. G. th Hofstee ( Hoofdofficier Justitie )

    College van Procureurs – Generaal
    Prins Clauslaan nr 16
    2595 AJ
    Den Haag
    t.a.v Mr. H. Brouwer

    Eurojust ( College )
    Postbus 16183
    2500 BD
    Den Haag
    t.a.v Directeur

    Inzake : verzoek tot Strafaangiften Art Wetboek van
    Strafrecht Art. 301 – Art . 80 Sr door R.A.A. Rietveld,

    ( Gaarne met spoed behandelen daar leven zoon en moeder nog steeds onduidelijk is ) wat wordt
    onderstaande personen ten asten gelegd als zoon en moeder niet meer leven !!!!!! )

    Geachte Mr. G. Hofstee / Mr. Brouwer / Mr. Bolhaar /
    Mr. …………

    Bij deze doe ik u per omgaanden het verzoek deze Strafaangiften te willen opstarten tegen de onderstaande
    personen :

    J. Linthorst, Raad van Bestuur UWV – Postbus 58285 -1040
    HG Amsterdam

    H. Howell, medewerkster UWV – Postbus 57002 – 1040 CC
    Amsterdam – afd AG Buitenland

    A. Monsch, medewerkster UWV – Postbus 57002 -1040 CC
    Amsterdam – afd AG Buitenland

    Hr. Saltzherr, medewerker UWV – Postbus 57002 – 1040 CC
    Amsterdam – afd klachten

    ir L. Klijnsma, Hoofd Consulaire Zaken Nederlandse
    Ambassade te Jakarta

    Mevr M. Kwee medewerkster UWV voor Nederlandse
    Ambassade te Jakarta

    De boven vermelde personen hebben zich in mijn ogen schuldig
    gemaakt aan mishandeling met voor bedachten rade, en de
    interpretatie opzettenlijk is hier van groot belang daar de door
    mij aangegeven personen als verdachte in functie door mij
    hierboven vermeld wisten wat er zou kunnen gebeuren met
    het ten uitvoer brengen van hun praktijken .

    Ondergetekende is Geestelijk ernstig beschadigd, zowel
    lichamelijk blijvend Letsel opgelopen doordat Detentie van 9 maanden Immigratie op Bali is voortgekomen uit werkwijze
    van de door mij boven vermelde personen, en moet hier nog
    bij vermelden dat deze personen notabene maanden op de
    hoogte waren betreffende het feit dat ik geen medicatie
    voor Parkinson zowel Trombose verkreeg !

    Tevens heeft bovenstaande club personen zorg gedragen dat
    mijn 1 jaar oude Zoon zowel zijn zorgzamen Moeder totaal
    ontredderd is moeten achter blijven op Bali, kort gezegt
    weet ik nu niet meer of deze nog in leven zijn of niet !

    ( op 10 April met 1e verjaardag niets vernomen zeer ernstig )

    Rest van dit bewust veroorzaakte drama komt aan de orde bij
    gevraagd onderzoek, wel laat ik u weten dat de nul euro situatie
    van het UWV dan wel geen enkele hulp op enerlei wijzen van
    hierboven staande personen hebben geleid tot ernstige
    beschadiging tot Baby leven aan toe !

    En zelfs tot 10 April nog steeds nul euro door UWV ondanks
    ondergetekende vanaf 19 januari terug is in Nederland !!

    Hoogachtend

    R.A.A. Rietveld
    tijdelijk post adres :

     
  • 1 UWV Hoofdkantoor
    Boze klant 769934
    15 juli 2010

     

    UWV Hoofdkantoor

    Corruptie tot in de top business door Boze klant 769934

    <WBR\>Door een fout, die UWV nota bane heeft toegegeven, mag ik opdraaien voor een bedrag van ca. 2500,-. Klagen helpt niet. De mensen die zouden moeten luisteren doen dat niet en hun bazen verschuilen zich achter gesloten deuren. Ook proberen een afspraak te maken voor een onderhoud met eindverantwoordelijke Fred Paling levert niets op. Paling houd zich oostindisch onbereikbaar. Heeft u een probleem? Dat is dan vervelend voor u, maar wij gaan niet helpen. Ja wij zijn het werkbedrijf, maar dat hoeft natuurlijk niet over onze eigen mensen te gaan!
     
  • 5 UWV Hoofdkantoor
    Fred Doornbos
    24 maart 2010

     

    UWV Hoofdkantoor

    Een ongelofelijk zootj… business door Fred Doornbos

    <WBR\>28 jaren gewerkt bij 4 werkgevers en nu afgerekend door het UWV Heerlen omdat zij mijn blijvende klachten in de onderrug niet erkennen en mij beperkingen niet in willen zien en dit terwijl ik dagelijks 2 maal Tramadol 200mg en de nodige paracetamols per week erbij neem.
    Tevens al 8 maal pijnbestrijding gehad in het ziekenhuis maar jammer genoeg ook geen baat bij gehad.
    Door verkeerde inlichtingen UWV arts geen beroepsrechter aan te pas gekomen en nu krijg ik niet de inlichtingen die ik wil hebben van UWV.
    Op welke wijze kan ik dan wel beroep maken om aan te tonen dat het UWV Artsen besluit niet klopt.
    Heb nu al meerdere malen bezwaar aangetekend maar krijg op geen mogeijkheid antwoord hoe ik dit toch nog aan de beroepsrechter kan voorleggenen of dat mijn dossier opnieuw wordt doorgenomen met de klachten die er nog steeds zijn en ook altijd zullen blijven omdat er niets aan te doen is (mee leren leven wordt gezegd maar je wordt wel afgerekend door UWV omdat je niet meer kunt zoals voorheen )
    Mensen die hier meerdere klachten over hebben kunnen mij hierover inlichten op doorn971@planet.nl zodat wij de werkwijze van UWV eens in kaart gaan brengen en dan hulp vragen bij de instantie die dit wel naar behoren doet !!!
    m.v.g. F. Doornbos
     
  • 5 UWV Hoofdkantoor
    arie heinen
    12 maart 2010

     

    UWV Hoofdkantoor

    dhr heinen business door arie heinen

    <WBR\>goede dag ik heb een vraag ik ben 25 januari ziek uit dienst mijn exbaas heeft het pas 4 maart na de uwv gestuurd daarna heb ik gebeld en ik kreeg te horen dat ik pas 12 april 2010 geld krijg nu heb ik om een voorschot gevraagd en die krijg ik niet ik heb geprobeerd om een mamager aan de lijn te krijgen en die krijg ik ook niet van de telefoonniste nu mij vraag is het mogelijk om iemand te spreken die mij wel kan helpen mijn email of telefoonisch te helpen arieheinen@live .nl of 026-3794063
 

Wat vind jij van ‘UWV Hoofdkantoor’?

 

login, signup of geef je alias en email adres.

 

Alias

Email (wordt niet getoond, ter validatie)

Waardering

 

Titel

Text

Hou me op de hoogte van nieuwe reviews over deze plek.

 

  

Ook interessant..

2 gedachten over “UWV Hoofdkantoor, tevens misdaden tegen de Mens, zie ingezonden stukken, zie tevens de ravage op deze Blog,s door UWV tegen Rietveld & zijn gezin !

  1. Thanks for ones marvelous posting! I quite enjoyed reading it, you
    happen to be a great author. I will ensure that I bookmark
    your blog and will come back later in life. I want to encourage
    you to definitely continue your great job, have a nice
    day!

  2. Schrale troost, ik heb een shit dossier met met dan 30 blamages tot liegen aan toe van UWV medewerkers.
    P. Ulenbelt is nu in de bres gesprongen, het UWV een schandalige instelling.

Plaats een reactie